Trust Score

Via de trust score proberen wij aan te geven welke reviews betrouwbaarder lijken dan andere. De trust score wordt gebasseerd op gebruik van een geldig emailadres en hoelang en hoe vaak een gebruiker al actief is geweest op Fijnuit. Dit kan ook de volgorde van de reviews beïnvloeden.


Recensies Grand Café Restaurant Vitesse

Gemiddelde

1.7 van 5 sterren / 24 recensies
Pagina 1 van 4

Jolanda schreef:

Trust Score:

06-02-2024

We hadden een baby bij ons van 5 weekjes oud. De kleine meid moest eten dus vroeg of we ff een beetje water konden krijgen voor de fles. 120 ml. Toen we betaalde. Voor 5 personen. Stond er ook 3,25 thee bij. Wat bleek. Jaja. T water moesten we betalen. Ik heber een personeelslid bij gehaald. Wat een. Vieze man was dat. Die kreeg bij mij accuut ontslag. Hij zei ma. Ja kan wel iedereen gratis water geven. Ik zeg is een baby. Ja zegt die is ook een mens. Fuck off Restaurant Vitesse Scheveningen. Mij zien jullie nooit meer.


Gerben schreef:

Trust Score:

26-05-2023

"Feestje in het water"

Half jaar van te voren tafel voor 10 personen gereserveerd. Ter plaatse worden we in een hoekje gestopt met een bank met natte kussens ( in het restaurant) drankjes megaduur eten hoofdgerecht middelmatig en dessert gecanceld omdat de gerechtenwaar wij zin in hadden er niet waren !! Al bij al conclusie getrokken hier kan je beter voorbijlopen ! En iets anders opzoeken want veel slechter kan het niet worden.
Wel veel goekoper !!


Yvonne schreef:

Trust Score:

04-05-2022

"Slechte prijs-kwaliteit verhouding "

Toilet
Voor het eten even een sanitaire stop. 1 wc was defect. In de andere wc dreef nog een onsmakelijke verassing, welke niet doorgespoeld kon worden van een voorganger. Ik begrijp dat de dader zichzelf niet durft te melden en het restaurantpersoneel dit niet altijd kan weten, dus heb ik het personeel hierover geïnformeerd. Dit aan 3 personeelsleden in Nederlands en Engels uitlegd, net zolang tot ze het begrepen. Het personeel klonk geïrriteerd te zijn over de wc maar er kon nog geen 'dankjewel' van af voor het informeren.

Bestelling opnemen
De bestelling opnemen ging traag. Ik moest aanwijzen wat ik wilde, want als ik het gerecht opnoemde leek ze niet te begrijpen wat ik bedoelde. De serveerster wist niet of ze de gerechten op de menukaart wel hadden. Per gerecht/drankje zocht de serveerster minimaal 2 minuten op het bestel-apparaatje om deze op te kunnen nemen. Dit begon na een tijd op mijn zenuwen te werken.

Voorgerecht
Na het bestellen was het broodmandje er al rap. Erg fijn, want ik had flinke trek.
Ik vond het jammer dat je moest kiezen uit de 3 smeersels: kruidenboter, aoli of tapanade. Ze werden ook geserveerd in plastic wegwerp bakjes. Iets wat ik zou verwachten van een willekeurige friettent of de McDonald's een paar restaurantjes verderop, maar niet van een restaurant met deze prijzen.

Op het plakje citroen van mijn frisdrank (20cl) zat een bruine vlek. En dat voor 4,50! Geen wonder dat er op de kaart geen prijzen staan voor het drinken.

.....
Ruim een uur gewacht op ons hoofdgerecht, ondanks dat het restaurant maar voor de helft vol zat. De mensen naast ons, die aankwamen toen ons broodmandje "prominent aanwezig" al 10 minuten leeg was, kregen eerder hun hoofdgerecht. Het broodmandje was zolang leeg dat mijn vriend maar zelf naar de afwas is gelopen om het mandje af te geven.
Vervolgens kwam er een voorzichtig excuus vanaf. Ik had het netjes gevonden als ze hiervoor een gratis drankje hadden aangeboden, maar ook dit zat er niet in.

Hoofdgerecht
Als je voor lasagne 17 euro betaald verwacht je ook wat. Helaas ook hierin teleurgesteld.  Het was vergelijkbaar met een diepvrieslasagne van de Albertheijn waar een 35% korting sticker opzit, die je de volgende dag als kliekje nog eens opwarmt.
Volgens mijn vriend leek het op 'babyvoeding met een plakje gesmolten kaas eroverheen'.

Gordon Ramsay zou er een aflevering van Kitchen Nightmares van kunnen vullen.
De groentes waren overgaar als snot en het leek rechtstreeks uit de diepvries te komen. De olijven in de salade waren zuur met een bijzondere nasmaak, de sla en ui waren verwelkt, er zaten bruine vlekken op, en was doordrenkt in olie.

Mijn vriend zijn lekkerbekkje was ook wat zompig. Die van de visboer om de hoek was laatst lekkerder. En wederom sausjes in plastic wegwepbakjes.

Er werd ons niet gevraagd of het heeft gesmaakt. Er werd wel een algemene "smakelijk eten" geroepen door de serveerster, terwijl ze door het gangpad liep. Maar bij een gebrek aan oogcontact vanuit de serveerster weet ik nu nogsteeds niet tegen wie ze dit had.

Mijn vriend is naar de serveerster gelopen om af te rekenen, zodat we snel wegkonden.


Betsy schreef:

Trust Score:

02-09-2021

"Teleurgesteld"

Bediening had er duidelijk geen zin in, vriendelijkheid was ver te zoeken. Uit eten hoort leuk en gezellig te zijn. Porties vielen ook tegen, veel te veel friet en een beetje sla wat tegen verlept aanzit. Saus bij het vlees smaakte niet zoals het hoort te zijn. Vaker hier geweest maar dit was erg teleurstellend qua eten en gastvrijheid. Sfeer was niet echt geweldig. Prijzen best hoog voor drank. Helaas geen Vitesse meer.


Edith schreef:

Trust Score:

27-09-2020

"Slecht"

Nog nooit zo’n slecht ontbijt gehad. Moest € 11,00 betalen voor droog brood en hardgekookte eieren uit de koelkast. Mijn ontbijt kon zo de kliko in. Was jaren geleden stukken beter. Jammer, maar ons zien ze hier niet meer.


Jan schreef:

Trust Score:

24-08-2020

"Goede prijs kwaliteit verhouding"

Heel vriendelijk personeel en lekker eten.
Voor midden op de Boulevard echt niet duur en goede kwaliteit.


Volgende pagina  

  Terug naar Grand Café Restaurant Vitesse


Klik hier om onjuiste gegevens van Grand Café Restaurant Vitesse te melden