Trust Score

Via de trust score proberen wij aan te geven welke reviews betrouwbaarder lijken dan andere. De trust score wordt gebasseerd op gebruik van een geldig emailadres en hoelang en hoe vaak een gebruiker al actief is geweest op Fijnuit. Dit kan ook de volgorde van de reviews beïnvloeden.


Recensies Het Land van Jan Klaassen

Gemiddelde

4.3 van 5 sterren / 55 recensies
Pagina 1 van 9

Fam van de Wetering schreef:

Trust Score:

29-10-2023

"Theater en heerlijk spelen"

Het is echt een aanrader. Aan het eind van de dag wilde de kleine niet meer weg. Het poppentheater en het personeel zijn TOPPERS!


G schreef:

Trust Score:

15-09-2018

"Zeer zeer slecht"

Zeer zeer slecht,
Afglopen middag is mijn zoontje met een verjaardagsfeestje naar Het Land van Jan Klaassen geweest.
Jongetje is zeven jaar en heeft diabetes 1.
Mannetje kan zichzelf nog niet voorzien van de benodigde insuline.
Omstreeks 14:00 uur kwam ik voor medische begeleiding bij dit park aan.
Kwam bij de kassa en gaf aan dat ik voor medische begeleiding kwam inzake zeven jarig jongetje met diabetes 1
Bedrag wat mij berekend werd was 11,- euro intree en 5,- euro parkeergeld.
Bij aangeven dat dit een ongehoord bedrag was voor medisch handelen werd dit teruggebracht naar 9,20 euro.
Heb dit betaald. Na enkele minuten ben ik teruggegaan naar de kassa en aangegeven dat ik het toch niet juist vondt voor medisch handelen. Ik hier later ook een revieuw over zou gaan schrijven. Ik kon een voucher krijgen voor een gratis volgend bezoek. Aangegeven dat ik die niet hoefde, het mij om nu ging.
Ben gaan zitten vooraan in het park om eventuele calamiteiten op te vangen.
Na 15 minuten kwam de parkmanager naar mij toe, zonder zich voor te stellen was de eerste zin "wat kom je hier doen als je er niet voor wilt betalen, dan kun je beter weggaan" Verbijsterd keek ik hem aan, daarna aangegeven dat hij het er alleen maar erger mee maakte.
Hij gaf aan dat je voor een pak melk ook moest betalen. Dus ook voor toegang.
Na mijn verontwaardiging uitgesproken te hebben over zijn gedrag, uitspraken en zienswijze, uiteindelijk kon het toch. Gaf zijn kassa medewerker de schuld van alles. Heb hem aangegeven dat zij alleen maar de procedure volgt en blijkbaar deze zo is dat een ieder het volle pond moet betalen. Kreeg mijn geld terug als ik maar geen revieuws schreef. Want negatieve revieuws bleven zolang bovenaan staan.
Blijvend bleef hij zijn medewerker afvallen. Ik gaf wederom aan dat enkel zijn benadering mij dwars zat, zijn zienswijze. Heb hem zelfs gevraagd of hij alles om zoveel mogelijk geld vergaren gaat. Afgezien de normale menselijke normen en waarden.

Minder weergeven

Reactie van Mirelle Heuvel

24-09-2023

Wow, dit is wel jaren geleden, maar ik lees dit toevallig net. Wie rekent nou entreegeld, zelfs als het een gereduceerd tarief is, voor iemand die alleen even een medische handeling bij een bezoeker van het park komt verrichten en dan vertrekt? Ongelooflijk, en bizar om dan de boosheid van degene die moest betalen als ongehoord af te doen.

Reactie van Geert

29-09-2018

Beste G, U weet woorden goed te verdraaien. Uw zoon is inderdaad met een verjaardagsfeest geweest. Toen u zich melde bij de kassa heeft u op een minder nette manier onze kassa medewerkster gezegd dat u het belachelijk vindt entree te moeten betalen. Zij stelde voor iemand erbij te halen om e.e.a. uit te leggen. U heeft haar met venijnige stem laten weten hier totaal niet van gediend te zijn [de mensen die achter u in de rij stonden hebben u hier nog op aangesproken]. Omdat klantvriendelijkheid bij ons hoog in het vaandel staat heeft zij u met een kortingsregeling minder entree laten betalen. U heeft uw afgunst inderdaad kenbaar gemaakt door onze kassamedewerkster een tweede keer te benaderen. Nu waren er geen andere bezoekers in de rij en heeft u wederom op een minder leuke manier het haar verteld. Bovenstaande mij doorgegeven en daarna heb ik u benaderd. U was boos! Ik heb u uitgelegd dat ik met een helikopter view het voorval wilde bekijken. Hoe ik mijn zinnen ook formuleerde, u verdraaide ze steeds. Ik heb u aangegeven dat ik het jammer vind dat het zo is gelopen en heb u het geld terug gegeven uit oogpunt van klantvriendelijkheid. U gaf aan het een goede oplossing te vinden en hebben het erbij gelaten. Ik ben blij dat ik een reaktie kan geven op uw bericht. Geert Prein


Xanne schreef:

Trust Score:

21-10-2016

Leuk voor de kinderen. De voorstelling mogen ze wel updaten die was behoorlijk oubollig en duf. De kinderen waren wel enthousiast. Prima park verder.


Marja oldenboom schreef:

Trust Score:

12-09-2016

Wij zijn met onze kleinzoon van 2,5 jaar naat het land van jan klaassen geweest en we vonden het super zeker voor deze leeftijd er leuk ook hij heeft er van genoten we komen zeker terug en zullen het verder vertellen
Hartelijk dank ook voor de vriendelijke personeelsleden


Kemperman schreef:

Trust Score:

22-08-2016

Geweldig genoten met onze bijna 2 jarige zoon


Ingrid van riswijk schreef:

Trust Score:

09-08-2016

geweldig park voor jonge kinderen.
soms is het poppenkastverhaal teveel gericht op grappen voor volwassenen. heb er 2 gezien. er zat duidelijk verschil in de beleving van mijn kleinkind.
verder is er weinig aandacht voor glutenvrij. jammer.
zelf meenemen is natuurlijk altijd een optie.
wij hebben heel erg van dit park genoten.


Volgende pagina  

  Terug naar Het Land van Jan Klaassen


Klik hier om onjuiste gegevens van Het Land van Jan Klaassen te melden