"Vreselijk "
I am very angry and disappointed with what happened to us today on the Camel dairy Smits (kamelenmelkerij Smits).
After 1 hour and 15 minutes of travel, we got there very excited, but when we arrived, a very rude attendant kicked us out of the place, just because while I was waiting in line to show our tickets, my husband climbed a little staircase that led to the restaurant looking for a toilet for our 9 year old daughter who was in desperate need to use the toilet. All of the sudden, this attendant started yelling at my husband, my husband tried to talk to him, I also tried to talk to him, but screaming he opened the door and let us out, not even tried to listen to us. My 9 year old daughter couldn't even use the the toilet and came out crying very scared. It was a very frustrating and traumatizing journey for a child. Horrible! Do not recommend it to no one! 😡😡😡😡
Reactie van Kamelenmelkerij
07-02-2023
Dear Madam, We are sorry for the bad experience. We have heard the site off our employe. And we have a clear vision of the situation. Unfortunaley, you have not contacted our office to discuss the situation. Therefor I can’t do anything for you because of this. We would have liked to speak to you in person instead of just reading a bad review on this site. Beste Mevrouw, Wat onzettend spijtig om te horen dat jullie een slechte ervaring hebben gehad bij een bezoek aan onze melkerij. We hebben gesproken met de betrokken medewerker en hebben een helder beeld van de situatie. Helaas heeft u geen contact opgenomen met ons kantoor om deze situatie te bespreken. Hierdoor kan ik helaas niets voor u betekenen. We hadden u graag persoonlijk gesproken in plaats van enkel een slechte recensie te lezen op de site.
"Niet geslaagd"
Wat een onvriendelijke eigenaar. Slechte uitleg;denigrerende opmerkingen over pimpernel vlinder waardoor hij zijn bedrijf in eerste instantie niet van de grond kreeg; verteld dat kinderen gerust op de kamelen mogen zitten maar als iemand ze dan per ongeluk op de nek zet ipv bult ( wat eigenaar niet had uitgelegd) ben je opeens een dierenbeul; niet verteld op welke kamelen je wel en op welke niet mag zitten, pas wanneer kind al op een verkeerde zit, alles zelf moeten uitvogelen.
Geen waar voor je geld!
--
Reactie van Kamelenmelkerij Smits
--
Dank je wel voor je recensie.
Vervelend om te horen dat u het niet naar uw zin heeft gehad.
In het belang van de veiligheid voor mens EN dier wordt er zeker verteld op welke dieren je mag zitten en waar je dat moet/mag doen.
Maar in een grote groep, weten we ook dat niet iedereen staat op te letten of het niet heeft gehoord.
We zijn blij dat u dit onder de aandacht brengt, zodat mensen snappen dat je inderdaad niet op de nek van een kameel mag zitten, omdat dat niet diervriendelijk is.
In de afgelopen 12 jaar is het nog niet voorgekomen dat iemand op de nek van een kameel ging zitten, omdat de meeste snappen dat dit best zielig is!
Het welzijn van onze dieren staat hier bovenaan en dus is het van groot belang dat je geen dieronvriendelijke dingen doet.
Op de nek van een kameel zitten, valt hier dus ook onder.