Wellnessresort Elysium

(1.4/5)  12 recensies

Vlakbij Den Haag en Rotterdam, midden in de natuur van Bleiswijk vindt u het sfeervolle wellnessresort Elysium. De diversiteit van faciliteiten en sferen is verbluffend. Dwaal van tropische watervallen ontspannen naar Arabische sferen in de Turkse Hamam en via de Finse kelosauna naar één van de restaurants. Neem een duik in het sprookjesachtige binnenbad of ontspan in de jetstreambaden.

 

Met de meeste sauna’s, stoom- en zwembaden behoort dit resort tot de meest uitgebreide wellnessresorts van Nederland. Het ruime aanbod aan faciliteiten en de wereldse inrichting met de sprookjesachtige lagune, de sfeervolle Marrakeshsauna met Arabische lampen en de Byzantijnse tuin met oriëntaalse lantarens geven het gevoel alsof u een dagje op vakantie bent. Kom voor een heerlijke dag pure ontspanning naar Elysium.

 

Heeft u zin in een dagje wellness bij Elysium maar bent u geen fan van bloot? Bezoek ons dan eens op badkledingdag! Bij wellnessresort Elysium is het iedere maandag badkledingdag. Liever genieten van een Dagje Wellness maar dan alleen met vrouwen? Iedere laatste donderdag van de maand is het damesdag bij Elysium.

 

Bekijk de Openingstijden

Openingstijden

Zondag t/m donderdag 10.00 tot 23.00 uur

Vrijdag en zaterdag 10.00 tot 24.00 uur

 

Bekijk de Prijzen

Prijzen

Ochtendentree €19,50

Dagentree €33,50

Avondentree v.a. 17.00 uur €22,50

 


12 Recensies over Wellnessresort Elysium

(Pagina 1 van 2)

 

"Bestolen"

Martin   -   16-03-2022

16-03-2022

"Bestolen"

Bestolen: Onze kluis/locker is gekraakt!! Ontspannen bij Elycium wellness? Hoe ontspannen ben je als bij terugkomst je locker open is? Wees gewaarschuwd en hou er rekening mee! Je hebt minstens legitimatie en telefoon bij je. Wij weten zeker dat we bij vertrek de kluisjes goed hebben afgesloten, en hebben het zelfs even nagevoeld. Echt een enorme domper als je dan aan het einde van je dag merkt dat je bestolen bent!! Voorkom dat. Bij de receptie melding gedaan, maar geen enkele aandacht aan dit voorval. Het lijkt zo te zijn dat de medewerkers geďnstrueerd zijn hoe hier mee om te gaan; “Geen aandacht geven”. Als we mededelen dat we bestolen zijn horen we vervolgens van de andere baliemedewerker dat de kluisjes wel vaker open springen. Zeker als je met twee personen in een kluisje zit. Vol verwondering, en nog in onze verbolgen staat van zijn, horen we dit aan. Onze baliemedewerker begint weer met praten: Of we de openstaande kosten van het restaurant nu even willen betalen.... Na moeite eindelijk telefonisch contact, is er geen enkele tegemoetkoming op dit voorval. Niet emotioneel, niet op begrip en ook niet financieel. Sterker nog, mijn vriendin krijgt te horen dat het personeel aangesproken zal worden op het feit dat er aangegeven wordt dat de kluisjes soms open springen. Dat mogen ze niet doen. Dat is volgens de dame in kwestie absoluut niet het geval. Hoe meer ik er over nadenk hoe meer verbolgen ik raak. Het lijkt wel een soort surrealistische werkelijkheid. Hoe werkt het hier?? Ik verwacht zelf dat dit vaker gebeurd en dat het beleid is dat het doodgezwegen wordt, als je kijkt naar de feedback die gegeven wordt op internet, wordt ook dat eigenlijk ook allemaal genegeerd. Het zal we een beleidsvorm zijn. Maar als dat zo is, ga ik mij meer en meer afvragen of Elycium hier werkelijk niet verantwoordelijk is. Je kan wel een bordje plaatsen maar is het ook zo? Wij denken zelf dat het personeel hierbij bij betrokken is. De kluis was dicht bij vertrek en was open bij terugkomst. Hoe kan dit zonder breekschade? En stel je voor dat dit vaker gebeurd, en het Elycium verzwijgt dat, hoe zit dat dan eigenlijk juridisch? Wij hadden beide de portemonnee, afgesloten in binnenzak met rits dicht. Bij terugkomst was de locker open, en zakken weer dicht met onze portemonnee er weer in. Ogenschijnlijk niets aan de hand, we schrokken toch even omdat de locker open was. Dan ga je toch verder kijken, ikzelf eigenlijk nog in de ontkenning, maar beide nog tien euro in de portemonnee, waarbij dat vele male meer was. Achteraf onverstandig van ons meer mee geld te nemen. De dagen ervoor waren zo gelopen dat dit toch het geval was, en ergens heb je in je gedachte zitten dat als je een kluisje/locker aanbied als organisatie met een beveiliging, dat ook toereikend is. Met uitzondering van echte breekschade dan. Maar dit gaat wel heel makkelijk. Ergens vertrouwde wij op het systeem, de mensen, het bedrijf, maar helaas ongegrond. Verslagenheid in dat moment, maar wellicht nog meer erna door de manier waarop Elysium Wellness zich opstelt. Harde les, nu is alleen geld weg, maar wees in elk geval gewaarschuwd als je gaat ontspannen bij Elycium. Wellicht is het volgende keer de id/telefoon/kleding of je auto? Voor ons is Wellness – Well-less geworden… Ons advies: In badjas naar binnen! Een nadeel, ja mag niet in badjas naar buiten….:)

Lees verder  


"Tampon in het zwembad !!!"

Roxana   -   30-11-2021

30-11-2021

"Tampon in het zwembad !!!"

Oplichters!!! Je betaald bijna 40eu p.p voor de wellness en je word eruit gezet door de locatie manager zodra je over de hygiëne hebt zoals tampon die drijft in het zwembad

Lees verder  


"Zeer, zeer slechte communicatie (eigenlijk geen)"

Jan   -   18-10-2021

18-10-2021

"Zeer, zeer slechte communicatie (eigenlijk geen)"

Ik moet nog gaan (cadeaukaart gehad) maar de zin gaat steeds minder worden. Telefonisch niet bereikbaar, ze doen hun best het antwoordformulier binnen 48!! uur te behandelen. Bij het reserveren onduidelijk hoe het is met het eten. We krijgen een keuze van een broodje of een diner (allen met behoorlijke bedragen) Mar er is dan geen keuze en je weet niet wat het eten inhoud. Nergens een vermelding dat je van de kaart kunt eten en je kunt het nergens navragen. Communicatie is bagger.

Lees verder  


"Smerig"

Nick   -   14-08-2021

14-08-2021

"Smerig"

Namen onze cadeaubon niet aan. Deze was 1 maand verlopen en door Corona konden we er geen gebruik van maken. We werden verwezen naar welnessegiftcard om hem daar te verlengen. Verder was de kleedkamer ronduit smerig in de hoeken met vuil en stof. De toiletten waren nog viezer. Deze worden niet tussentijds schoongemaakt. Overal zelfs in de gangen lag toiletpapier. In de hal naar de hamam rook je een rioolgeur welke werd gemaskeerd door een parfum/kruidengeur. In de hamam zelf is ook een vieze geur. Een soort wetsuite geur die je in een zeilschool kleedkamer kan ruiken. Van andere andere gasten die deze mening/ervaring met ons deelden hoorde we dat bij de infrarood sauna een incontinent geur hing. We hebben niet gegeten. Zeer slechte huiswijn. We zijn na een 1,5 uur van ellende weggegaan. Dit nooit meer.

Lees verder  


"De klant is geen koning bij elysium!!"

Helena   -   18-02-2019

18-02-2019

"De klant is geen koning bij elysium!!"

Nadat ik mijn e-tickets had verzilverd en een datum had in gepland, werd ik helaas ziek heb dit netjes doorgegeven. Krijg ik een mail dat ik niet op een andere dag kan en ook mijn € 7.90 niet terug krijg. Binnen 48 uur moet je annuleren, hoe kan ik weten dat ik ziek word!!. Mail gestuurd naar elysium dat ik het hier niet mee eens ben, krijg je antwoord WIJ KUNNEN HELAAS NIKS VOOR U BETEKENEN!!!!!! GEEN GELD TERUG EN GEEN SORRY. MIJN NOOIT MEER GEZIEN IN HET ELYSIUM

Lees verder  


"Niet doen! Geen ontspanning"

Wendy   -   04-02-2019

04-02-2019

"Niet doen! Geen ontspanning"

We waren al een aantal jaar niet meer bij Elysium geweest, maar wat is het achteruit gegaan! 45 min gewacht voordat we naar binnen konden. Een deel van de Wc’s waren afgesloten waardoor er een flinke wachtrij was bij de enige vrouwentoilet. Shared dining leuk concept alleen het personeel wist niet hoe of wat. Drankje werden niet bezorgd of er werd gewoon ronduit gezegd “kunt u niet beter ook frisdrank bestellen, want koffie duurt te lang” (daarna na 25 min maar weggegaan zonder frisdrank) sauna’s zijn niet schoon of kapot, scherpe randen bij het bad van de hamam. Douches die niet werkte. Echt ontspannend wordt een dag sauna zo niet... met weggaan ook ruim 30 minuten in de rij gestaan. Personeel weet zich (logisch) geen raad meer. Ze doen hun best maar helaas kunnen zij hier ook niets aan veranderen. Misschien moet Elysium de klanten maar zeker ook het personeel beter behandelen en niet alleen maar zoveel mogelijk mensen naar binnen halen. Valt me op dat de meer dan 3 sterren recensies weinig tot geen omschrijvingen hebben. Misschien heeft elysium wel geld om “goede” recensies te kopen? Nee Elysium is niet meer wat het ooit geweest is!

Lees verder  


"geen damesdagen"

Gaby   -   23-01-2019

23-01-2019

"geen damesdagen"

het is triest dat bij en zo mooie sauna zo en schlecht beleid is. geen damesdagen , eten is minder met een woord jammer .


"Zeer triest allemaal"

Perra   -   05-01-2019

05-01-2019

"Zeer triest allemaal"

Mensen aub!!!! Ga hier niet naar toe! Het is verschrikkelijk


"Fabriek"

Marco   -   04-01-2019

04-01-2019

"Fabriek"

Te druk totaal geen wellnes


"Mooie Welness"

Rick   -   26-07-2018

26-07-2018

"Mooie Welness"

Elysium heeft een zeer uitgebreid aanbod van sauna’s en baden, en is altijd netjes en schoon. Het is eten is prima. Maar wat ook ons al meerdere keren is tegen gevallen zijn de aantallen personen wat men op dagen toelaat. Enorme massa’s doet de kassa rinkelen, dat begrijpen wij ook wel. Maar om als haringen in een ton de faciliteiten te moeten gebruiken heeft ons al diverse keren doen besluiten een ander welness resort te bezoeken.

Lees verder  


Hoeveel sterren geef jij Wellnessresort Elysium?

Klik op jouw antwoord

 

1 2 3 4 5




Klik hier om onjuiste gegevens van Wellnessresort Elysium te melden